Lördag...

Titta vem jag har i min säng!
 
Hur glad i hjärtat blir man inte då?!

Jag vaknade dock halv åtta imorse, en av de få dagarna jag får sova ut så vaknar jag liksom. Åh jag ville dö.
Hjärtat slog dock ett extra slag när jag hör hur Dualtach frågar efter mig, jag hör liksom hur han säger "where's Karin?" och så tydligen så var han påväg in i mitt rum för nästa sak jag hörde var Tara som säger åt honom att inte gå in i mitt rum för jag sover.

Jag skrev ingenting igår men Dualtach stannade hemma med mig hela dagen. Det gick faktiskt bättre än förväntat. Vi kommer mycket bra överens.

När Andrew åkte och hämtade Anna så kröp Dualtach upp i mitt knä och vi satt och kollade på tv en stund. Barnen verkar tycka sjukt mycket om nana iaf. Det första Dualtach gjorde var att krypa upp brevid henne i fåtöljen.

Ikväll blir det kinamat, och mer mys. <33

jag kramade tydligen på henne inatt xD hon får skylla sig själv <3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0