fredag..

och livet känns helt plötsligt mycket lättare. Inga barn att oroa mig för och jag kan göra vad som helst (läs: sova).
Anna är påväg hit, äntligen! Hela min dag har gått åt att planera hur jag ska hinna med allt innan Tara ska skjutsa mig till bussen som tar mig till flygplatsen. Jag har fått alla hushållssysslor gjorda. Vilket bara det är en lättnad.
Sorlaith sover, dock inte Erin för hon verkar gilla att jävlas med mig. Jag ska bara mata dom och ge dom ett snabbt bad så är arbetet klart för idag.
jag är kär, jag mår bra, jag har vänner och familj jag älskar, livet är bra och bilden på pusslet börjar ändå ta form trots fabriksfelet (Trugar man lite och tvingar ihop pusselbitarna funkar det alltid).

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0