fredag...

Äntligen... ÄNTLIGEN fredag. Som jag har längtat!
Jag har arbetat som ett BI idag! oj jäklarns vad jag har arbetat. Har sprungit omkring och hatt mig hela dagen.
Tjejerna sov i två och en halvtimme och jag satt inte ner en enda gång under den tiden kan jag säga. Och jag brukar sitta och njuta av tystnaden under den tiden. Men icke idag.
Men då fick jag vara hur nöjd som helst över hur rent det var.
Men det höll såklart inte i sig, inte med två små trallande töser i huset. När dom vaknade så var det leksaker överallt och mat ÖVERALLT igen..

oooch vad jag älskar,fullkomligt ääälskar att förvirra folk :D Jag satte som på "in a relationship" på fb igår, och det verkar ha förvirrat hur många som helst :3 you gotta love it!
och ja, jag har en fantastisk man. en helt underbar man. Hemma i sverige, ja jag är dum, skaffar ett förhållande när jag är borta och ska vara borta i ett år. Jag ifrågasätter både min och hans IQ.. Men jag vill ha honom, och det verkar inte bättre än att han vill ha mig. Och jag tycker om honom, massor. Så vi får ta det som det är helt enkelt. <3
och både andrew och tara godkände honom, så it's aaall clear!!

fan vad jag ska slappa imorgon! Resten av familjen ska till Galway och jag och Cooley är hemma ensamma, awesome!

man blir rätt glad i hjärtat när Tara berättar hur mycket jag påminner om deras förra aupair, och hur nöjd hon är över mig. Och allt. Helst när jag känner själv att jag inte skulle kunnat hamna i en bättre familj.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0