21 sept..

Dude, på allvar. Jag vill gå och lägga mig igen, hur snällt är det här på en skala?
Jag är som ett litet barn när det gäller min födelsedag, egentligen vill jag ha tonvis med presenter och en gigantisk tårta och allt ska bara vara kalas om jag ska vara nöjd med mitt födelsedags-firande. Men icke detta år.
För det första kunde jag inte somna igår eftersom min näsa var alldeles tät, vilket gör att jag aldrig kan sova.
När jag väl somnade så höll jag på att skrämma skiten ur anna, för jag vaknar av att jag skriker nå skit. höhö det var rätt kul 8-)
När jag somnade efter det så drömde jag om karln <3 jag har börjat drömma om honom varje natt nu..

Sedan nu när jag vaknade för snart två timmar sedan så var min näsa smockfull med snor, och hes som en tok.
Tara ville skicka mig till doktorn, men vad tusan. Jag är norrlänning... eh.. hah!

"oh my god, forgot to say a happy birthday to you" detta meddelande fick jag alldeles nyss, Andrew fick dåligt samvete :D hahah!

Nä tusan, Tara lovade iaf att köpa Ben&Jerrys åt mig på Tesco idag. <333

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0