torsdag...igen.

Nu är den här dagen över också. Dagarna klumpar ihop sig nu mera, dom går för snabbt för att jag ska hänga med. För att jag ska hinna njuta av den här tiden.

Idag har varit en...händelserik dag.. tjejerna har haft fullt upp med att få mig att röra på fläsket. Dom har dragit ut alla bodysar (det är många), alla mössor (ännu fler), ändrat värmen på ugnen så deras lunch blev bränd. De har varierat med det och gråta..
Halv två skulle dom sova.. Icke sa nicke, Erin sov som en stock, men det andra lilla hjärtat.. nejnej.
Jag hann skura och börja stryka kläder då hon började gallskrika istället för att prata med sig själv..
Hon lät mig åtminstonde stryka klart, sen tittar jag bort i fem sekunder och hon välter strykjärnet och bränner sig lite lätt. (ingen skada skedd, folket.. Hon blev nog mest rädd egentligen).
barn <3

Och varje gång dom gör något sånt så tänker jag alltid "var jag så när jag var liten?"

Jag kan fundera ibland på om dom tycker att jag är tråkig, att jag är en tråkig aupair. Det enda jag gör är att jobba och ligga i sängen. Dublin på helgerna. Jag har varit här två månader och har än inte gått ut en gång.
Då är jag dock inte så mycket för att dricka..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0