torsdag...

Idag är det däremot torsdag, idag vaknade jag istället inte med ett leende på läpparna.
Jag vaknade klockan 06...nånting av att Sorlaith skriker som en gaaalning, jag hade stor lust att bara åka hem då.
Jag är inte gjort för att vakna innan klockan sju på morgonen.
När ska det bli lätt att kliva upp? När ska jag bli som dom där läskigt morgonpigga människorna? Jag är så fruktansvärt less på att det ska vara så tungt att kliva upp på morgonen, att det ska vara bara "nej jag vill inte, jag vill verkligen inte" och jag vill bara gömma mig under täcket och självdö eller något.

Igår fick jag höra en massa skvaller om det här området, så kul. Det kändes lite som någon dålig såpa. Jag lyssnade inte så jätte noga men som jag fattade det så var det två mammor och två pappor, två barn också. Barnen är kompisar, pappan till det första barnet och mamman till det andra barnet hade nå fuffens för sig och mamman till det första barnet hade flygit ihop med mamman till barn nr. 2.. och dom hade haft lite catfight eller något.
Det var en massa annat också, men som sagt... lyssnade inte så hemskt noga eftersom jag koncentrerade mig på att försöka få i Sorlaith mat.

Jag har en annan fundering.. när ska det bli lättare att vara kär? Alla verkar ha det så överdrivet lätt... själv så går jag och får en klump i magen, även fast jag har en karl som säger varje dag till mig hur mycket han tycker om mig, och hur mycket han saknar mig.. och skickar söta låtar som Bruno Mars - Just the way you are och säger att han tänker på mig när han hör den. Jag saknar bara honom så sjukligt mycket, allt känns tomt, min säng känns som ett hav..

Nä *bitchslapar mig själv* slut på PMS-inlägg.
have a good one!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0