tisdag...

Idag är allt till det normala igen, eller inte ritkigt egentligen. Jag jobbar, men tar hand om alla tre.
Det känns tungt med tanke på att Dualtach har mer energi än tjejerna tillsammans, plus att han inte sover något där mitt på dan. Men det är väl lika bra att jag vänjer mig med det kanske...
Klockan är halv elva och än så länge är det lugnt. Jag har tagit rätt på disken och ska väl starta tvättmaskinen snart.

Det är sjukligt kallt här just nu, eller det är väl varmare idag än var det var igår, vi hade noll värme igår.

Nej du, snart blir det lite mat till barnen.

Jag har då bestämt mig för att fara hem i maj, men jag har än inte berättat det för varken andrew eller tara. En del av mig vill verkligen inte ens tänka på att fara hem, medans en större del känner att jag måste fara hem i maj.
Av så många anledningar. Min syster tar examen, jag vill faktiskt ge mitt förhållande en chans, jag måste påbörja mitt eget liv dvs. skaffa lägenhet, jobb och bestämma vad jag vill göra när jag blir stor.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0