tisdag..

Gud första lugna stunden på hela dagen och klockan är halv tio på kvällen..
Tara och Andrew for på någon utställning eller något, så jag har tagit hand om barnen hela kvällen.
Jag och dualtach hade väääärldens bråk, vilket slutade i många tårar från hans sida, och en spark i ansiktet till mig och ett antal slag.
Jag fick tyst på honom när jag sa att om han inte skärper sig så får han ingen saga och får lägga sig utan den, jag vet jag vet. Många tycker att man inte ska hota. Men när det funkar?

Ah men nu ligger dom iallafall, jag får springa som en tätting efter dualtach eftersom hn är hungrig, och rädd, och kan inte sova, och vaknar, you name it...

jag är tröööött!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0