söndag..

Vi åkte så vi var framme i Dublin klockan tolv på dagen igår.. vet ni när vi kom hem? Vi kom hem ungefär klockan tio. Då landade vi i min säng..

Jag köpte hur mycket grejer som helst igår känns det som. jag köpte ett par skor, med klackar! duuude!

Jag vet, det ser ut som att jag har världens största fötter..
Men bekväma är dom!

Och jag köpte en tjocktröja med krage och inga ärmar, it's awesome! och sen köpte jag en annan tröja med långa ärmar, den var mest bara mysig.
Och en ny Dublin tröja, den är grön. Assum! oooch... en nagelfil? :P och en väska! åååh vilken väska! Sorlaith rymdes i den, vi var tvungen att testa. OCH OCH OCH! Världens bästa trosor!

Vi gick på bio och såg Life as we know it. Den var underbar! Ungen i filmen påminde mig så sjukt om Erin, så roligt!
Och vi gick på the candy shop och fyllde en låda med godis för 10 euro.

Vi for nyss på Tesco.. Det var en upplevelse, vi träffade johanna, hon är andrews arbetskompis, svensk. Bara därför jag kommer ihåg henne, haha.

over 'nd out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0