söndag...

fan det är söndag.. Vad ger det att längta till helg när helgen alltid tar slut?
Jag har inte gjort ett jota i helgen, och det har varit underbart!

Jag följde med familjen till Enfield en sväng igår, det är typ det enda jag gjort. Och tara har dekorerat huset idag! UNDERBART!

you gotta love halloween! <3

Nästa helg har jag ingen som helst aning om vad det blir.. Men nu i veckan så far jag, tara och flickorna till Galway ons,tors,fre. och på lördag är det trick or treat..
Jag blev lite paff när Tara sa att vi skulle dit, och vi skulle lämna Andrew och Dualtach hemma :o

jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, gå och ta kort på alla hus kanske? Jag blir som ett litet barn när halloween närmar sig! :D

have a good one..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0