onsdag..

Jag vaknade med ett leende på läpparna när jag insåg att det var onsdag. Det är onsdag! Det är som bara torsdag, och fredag och helg!
Jag säger ju det! jag älskar onsdagar! Jag vaknar alltid med ett leende på onsdagar.

Jag blir tokig! Sorlaith vägrar äta, hon har slutat äta gröten nu, jag kommer fullkomligt bryta ihop om jag får ett barn som är så.
Nu satte jag henne i köket med en skål gröt, vi ser väl om det är utkletat eller om det faktiskt har blivit uppätet.

Jag fick en klump i magen tidigare, jag saknar min karl, jag saknar honom så att jag håller på att bli tokig. Jag skulle bara vilja ha honom här <3

OOOCH nu föll skålen i golvet.. kalas.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0