onsdag...

och anna har lämnat mig, jag avskyr det! Det ger mig en hemlängtan jag aldrig varit med om.
Jag känner bara hela tiden att jag vill fara hem, nu på en gång. Jag tar flyget.
Men i samma veva känner jag att det är inte så hemskt länge innan jag faktiskt åker hem.

och på allt det så känns övik som en dröm nu mera, övik känns inte riktigt längre..

Det känns inte som att min egen mamma är riktig ens. Jag förstår inte, jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna flytta från mamma..
Men jag vill inte bo i övik, jag hör inte hemma i övik. inte längre..

Det känns inte som att jag hör hemma någonstans längre.. usch!

haha det verkar för övrigt som att jag får världens hög med folk här över st. patty's day.. Kattis och pappa funderade väl på att komma över, försöker hoppas lite försiktigt på att fredrik kanske kanske kanske kan masa rumpan över hit runt då.. och anna och hans verkar fundera på att komma över då också.
Vi ser väl vilka som kommer och inte..

Over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0