måndag..

det här kommer bli en lång vecka, mina vänner. Eller så kommer den vara så enkel bara för att jag är så inne i rutinen att kliva upp tidigt på morgonen.
Imorse så var det typ väckarklockan ringde och *DING* slog jag upp ögonen och var pigg som en mört xD

Det gör lite ont i hjärtat på mig när jag tänker på att Anna ska lämna irland, jag kommer inte ha någon säkerhet eller stöd här längre. Jag kommer vara som alla andra aupairer, eller?
Hon kommer upp till mig och stannar några dagar innan hon far hem iallafall, hon kommer upp den 15:e och far den 20:e eller 21:a. Sen far hon hem, eller hon far till stockholm iallafall.
Jag vill inte, jag vill bara gömma henne under mitt täcke och så kan jag ta hand om henne >_<

idag är det 81 dagar kvar tills julafton, jag börjar bli som ett litet barn igen när det gäller julafton! Dom här små tussarna kanske smittar av sig på mig? haha!

Igår började jag nästan små grina pågrund av hemlängtan, jag längtar hem till Mitt rum, Min säng, Min familj, Mina hundar, Mina saker, Min karl...
jag saknar att ha saker som är mina runt omkring mig... här har jag bara saker som är andras..
Men som fredrik säger hela tiden; Irland är en upplevelse. Njut av det.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0