måndag..

det är måndag, usch och fy vad jag avskyr måndagar. Tisdagar är bättre, onsdagar gillar jag, torsdagar är helt okej och fredagar är bara jätte jobbiga. Lördagar och söndagar är mina dagar <3
Ni ifrågasätter säkert varför jag avskyr fredagar, det är för att dom dagarna går så seeeegt bara för att jag vill ha helg...

Jag ser verkligen fram emot lördag, det känns riktigt roligt att träffa julia igen.

Och så alla vet, för att klargöra detta. Mina emoinlägg kan ha gjort att det verkar som att jag inte trivs här, det är inte så. Den enda anledningen till dom inläggen är att anna for hem, vilket gjorde att det blev lite för verkligt för mig att man Kan fara hem. Jag funkar så, jag blockerar att man kan fara hem för att inte ha alldeles för mycket hemlängtan. Jag blockerar att mamma och resten av min stora familj finns i sverige, och att jag KAN fara hem till dom om jag vill.
Så alltså när anna for så tog hon med blockeringen som fanns där, och med det följde en fruktansvärd hemlängtan.

Men nu är jag back to normal. Jag trivs lika bra här som jag gjorde första veckan, jag älskar barnen och föräldrarna. Dom är underbara. Jag älskar det här jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0