lördag...igen..

Tatueringen har så gott som flagnat klart iallafall..

Jag bryter snart ihop, nu innan tjejerna skulle lägga sig och sova så kräktes Sorlaith. JAG DÖR!
För det första, avskyr spya... tackar min lyckliga stjärna att mamma har haft så pass många hundar som hon haft. Så även fast jag avskyr det så får jag inte kväljningar längre när jag ska torka upp det...

Dagen har gått bra, rullat på, men utmattande. Sjuukt utmattande.
Hur ska jag själv orka med när jag får barn? Jag menar då har jag verkligen det här runt mig hela tiden,varje dag, året runt. Tur att det är om något år..
Och folk säger att man ska skaffa sina barn så tidigt som möjligt för man har mer ork när man är yngre. PFS! Buuuullshit säger jag bara..
Det blir väl förstås annorlunda när man har egna barn men ändå..

Dags för karin att skaffa ny telefon snart i varje fall. Den gillar mig inte riktigt just nu.. Jag försöker ladda den, jag har tre sms.. Vilket gör att den startar om heeeela tiden..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0