fredag...again..

nu sitter jag mest och väntar på att Tara och Andrew ska fara iväg till Donegal.
Jag oroar mig lite över att lägga dom här små trollen. Tjejerna är jag väl inte så hemskt orolig över, jag lägger ju dom på dagen också.
Men Dualtach? Han vill ha en saga läst för honom... Karin läsa? nono... karin läsa på engelska? oooh heeell no!
Tara fnissade när jag oroade mig för det. Hon tyckte att han inte kommer bry sig, eftersom det han egentligen vill är att man ska vara där uppe med honom en stund.

Erin är normal igen iallafall, vilket är mycket skönt. Hon sitter för tillfället och stör mig i skrivandet. eller nu byttes hon ut så nu är det Dualtach istället.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0