fredag...

den här helgen får jag ingen helg alls.
Ikväll far Andrew och Tara till Donegal på ett bröllop, lämnar alla tre barnen hemma. Vilket betyder att woho jag får stanna hemma med dom.
Tack och lov så kommer en tjej som heter CK och hjälper mig på lördag.
Söndag eftermiddag kommer dom hem tror jag.
Jag kommer att vara slutkörd nästa helg. Det värsta är att jag måste in till Dublin nästa helg, måste fylla i tatueringen.
Gudars så jobbigt det kändes!
Tack och lov så lägger sig ju barnen rätt tidigt..

Erin var super sjuk igår, hon kräktes och hade sig. Skrämde skiten ur mig åtminstonde.
Hon är fortfarande rätt sjuk, kräks inte. Men hon har feber och grejer. Hoppas hon piggar på sig snart.
Jag hade problem att få något gjort igår eftersom hon var väldigt klängig och sådär.
Sorlaith är dock helt normal, Dualtach kräktes inatt men han är normal igen så dom skickade iväg honom på förskolan.

Sorlaith fortsätter producera rekordmängder av snor..

Jag börjar längta hem riktigt mycket nu. Jag vaknade runt sex imorse av att jag bredde ut mig över hela sängen och insåg att jag saknar min pojkvän...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0