fredag...

Okej, nu kan vi köra ett längre inlägg..

Jag är fullkomligt förälskad i Galway city, jag önskar att jag kunde visa alla hur vackert det var, men inte ens google maps visar hur vackert dt är.
Nåväl, jag tog faktiskt inga bilder, tara tog en awesome bild på mig när jag hade en blond krullig peruk och sa att jag  skulle skicka den till fredrik och säga "honey, this is how i would look like if".

Vi åkte iallafall dit i onsdags, och redan då kände jag den där numera välbekanta klumpen i magen, då jag visste att jag inte skulle få prata med karlsloken på flera dar. Vi åkte direkt till Galway city, och sedan när vi(läs; Tara) var klar där så åkte vi vidare till taras föräldrars hus. Kommer dock inte ihåg vad det hette... knock nånting.. tror jag xD
Hon har uuuunderbara föräldrar, det är såna som jag skulle vilja ha som mormor och morfar.
Iallafall så skulle jag sova där med Erin och Tara sova nere hos Orla(taras tvillingsyster) med Saorlaith (okej ärligt talat.. jag har bott här i mer än två månader och vet faktiskt inte hur fan hennes namn stavas?!)
Så jg fick inte mycket sömn eftersom Erin började gråta så jag tog henne till min säng, sen väckte hon mig stup i kvarten. Men det var mysigt att vakna där på morgonen av att hon ligger och lullar mitt hår ^^

Nåväl, nu är jag i varje fall sjuk igen, yeey. Jag har värk i hela kroppen så jag knaprar paracetamol som om dom skulle vart smarties.
Imorgon blir det ivarje fall Dublin.. phew, jag är kickass o.o

Nåväl nu blir det till att fortsätta pimpla te och ta en dusch <3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0