fredag..

dudeee! det är äntligen fredag! ÄNTLIGEN FREDAG!
ni anar inte hur nöjd jag är!

Jag somnade elva igår, och för första gången den här veckan så var jag inte bara däckad, jag drömde faktiskt. Jag drömde om Anna, och Fredrik, att dom kom och hämtade mig på flygplatsen. Och jag fick äntligen träffa dom.
och så vaknade jag till av någon anledning och så drömde jag någon sjuk dröm.. jag blev lite less. Varför kan man aldrig få fortsätta drömma dom där drömmarna som man bara tycker om, nääärå då ska man alltid vakna..

hur som helst DET ÄR HELG! YEEEES!

imorgon blir det Dublin, tydligen senare än vad jag trodde vi skulle åka in, nåväl. Hoppas bara jag får veta i vettig tid.

oh right! Jag lagade mat idag, som vanligt. Och jag lagade ugnspannkaka med morötter, bacon, purjolök och potatis i. Och dom fullkomligt älskade det :o till och med Sorlaith åt det, och verkade gilla det.
OCH jag gjorde äppelmos för första gången i heeela mitt liv, och VET NI VAD?! det smakade som köpt :3 fatta nöjd man blir då liksom!
Nåväl, det blir fler gånger lätt.

Nu är jag helt slut på dock, klockan är åtta och jag vill bara lägga mig och sova faktiskt.. Jag ser riktigt fram emot att det är lördag imorgon och jag behöver inte kliva upp übertidigt.. och jag vet, jag vet, jag kliver egntligen inte upp så tidigt.. men jag gillar att sova.

over 'nd out


Kommentarer
Postat av: Hans

Och var höll jag hus då?! Var inte jag med på flygplatsen? :O

2010-10-23 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0