fredag...

det är äntligen fredag. åh så jag har längtat efter fredag.
Jag har jobbat konstant varje dag sedan förra måndagen, jag är slut på!
Och jag vet, jag vet, finns säkert folk som jobbar fler dagar än så i sträck. Men är man knappt van att jobba överhuvudtaget och tycker väldigt väldigt mycket om att sova så behöver man en liten paus iallafall.

Idag kommer anna, finally. Fan vad jag har väntat! Vi drar in till Dublin imorgon, aaaaasssuuuuum!
Det lär väl bli Penney's, Carroll's, bio, kanske någon pub.. Jag lovade nästan andrew att vi skulle fara på någon pub under dagen. Oh crap.
Well, en öl med tösen är väl ingenting man dör av :P

Imorse när jag vaknade var det tyngsta jag någonsin varit med om, fan vad jag ville bara somna om. Ögonlocken vägrade hålla sig öppna och då är det jobbigt att hålla sig vaken.
Så jag löste det hela med att kliva upp.. I know, it's okay, you can call me superman if you want to.

Så nu har jag satt på varmvattnet så jag kan bada flickorna, jag har slitit av mina sängkläder och släng in dom i tvättmaskinen och nu sitter jag bara och dör framför datorn en stund och njuter av att mina två trallande töser kollar på tv.

nuuu ska jag nog fortsätta städa..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0