torsdag...kväll.

Hans.. jag erkänner, jag håller med ;)

Jag tycker om att ha Dualtach hemma på dagarna, jag avgudar det barnet. Men han orsakar mig fysisk smärta faktiskt. Jag har tre stora blåmärken på ena mitt ben. Helt galet! :o
Jag har haft en väldigt väldigt VÄÄÄLDIGT trött dag idag. Har släpat mig genom huset och städat.
Jag gjorde världens starkaste fajita ever.. fy fan.

Hans är btw nog världens gulligaste. Han har skickat paket åt mig! och jag blir som ett barn på julafton när jag väntar på att det ska komma med posten! XD jag lyser upp varje gång när jag ser brevbäraren, och blir lika ledsen varje gång när hon inte kommer med paketet! jag blir tokig! :o

klockan är halv nio och jag ska fan sova nu..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0