torsdag...

det är torsdag igen.. IGEN! förstår ni? torsdag.. jag fattar ingenting.
Och för en gångs skull blir jag inte stressad över det faktum att veckorna går för fort för mig.

På lördag är tjejernas födelsedagskalas, dom fyllde år förra lördagen.
Jag ska baka cupcakes åt dom.
http://www.sweetthingsbylaura.com/wp-content/uploads/2010/08/Pink-Blossom-Cupcakes-300x225.jpg
såna där. Visst är dom underbart söta?
Jag hittade dock inget vettigt recept på chokladcupcakes.. Jag minns inte vad jag använde till Dualtach's heller..
Vi ser väl vad det blir av det.

Dualtach hade föresten kommit till Tara igår morse och ba "mommy, I love you, and I love daddy, and I love Karin".. Oh.My.God. den där ungen vet hur man ska få ens hjärta att smälta fullkomligt.
Och sen säger han det vid matbordet också! "Karin, I love you".
ouwh, jag kommer inte kunna lämna dom.. Alls.
Sånt där får mig att känna "jag tror stannar längre.."

Dagiset är stängt idag pga. "heating problem" så jag har alla tre barn hemma hela dagen. Det gör inte mig något, jag menar Dualtach är trots allt bara borta tre timmar per dag. Tre timmar hit och dit, vad gör det?

Dock är jag fruktansvärt plågsamt trött idag. Jag ska på allvar lägga mig tidigt ikväll för att orka med fredagen, jag ska baka imorgon tror jag. Så jag har det klart.

Jag blir f.ö hemma hela helgen, ingen sväng till dublin, ingenting. Första helgen på många.. och det är skönt. nästa helg så blir det julshopping för 200 euro xD

vet ni en annan sak, Jag har fått en grotesk finne på läppkanten! hur ont gör inte det liksom! usch..
Det roliga är att ni skulle skratta åt den om ni såg den, för den är liten som fan.. Men ont gör den!

nä börja tvätta kanske..

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0