torsdag...

VAD SNACKAR JAG OM SKALDJUR! ÄR JAG DUM?!?!?!? skalbagge menade jag förstås.. hoppas ni fattade det '-.-

var tar veckorna vägen, på allvar?
Det är torsdag idag, TORSDAG! imorgon är det fredag och sen är det helg liksom..
Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen.. Överväger att åka in till stan och gå på någon bio kanske?
Jag är sjukligt sugen på att gå på bio så.

Om ungefär 180 dagar lär jag bege mig hemåt. Det känns tungt att tänka att det är så få dagar ändå, jag har varit här i 90 dagar idag.. hur ska det bli när jag kommer hem?
Kommer jag få något jobb? Kommer jag och mamma bråka hela tiden eftersom vi har vant oss vid att vara ifrån varandra? Kommer jag bo kvar i övik? Kommer jag ens ha några vänner?
Nä fy, jag hatar att jag ska oroa mig så sjukligt mycket hela tiden...

jag har förövrigt börjat läsa en blogg som jag vet inte om jag ska vara upprörd eller fascinerad. Det är om en tjej som är 14 och hööööggravid. Det är fascinerande att läsa, jag gillar att läsa gravidbloggar, spelar ingen roll om det är en 14årings eller en 30årings.. jag gillar gravida människor. Det ser mysigt ut att ha den där magen.
Men 14? Jag minns själv hur jag var när jag var 14. Come on, jag är liksom 20 nu och kan knappt ens tänka mig skaffa barn inom dom närmsta 5 åren.
Visserligen när jag var 14 var det mycket annat som gjorde att jag inte passade att bli förälder, men hallå. Man är ju bara ett barn då, än hur stor man tycks sig vara.
Men jag tänker inte vara den som "klagar", tror hon sig klara detta så är det upp till henne.
Det enda jag kan tänka på är dock; hur ska hon få pengarna till det? och hur ska hon lyckas göra något av sitt liv liksom? Hon kan inte utbilda sig på ett vettigt sätt, vilket innebär inget vettigt jobb.
Äh jag fattar inte, jag fattar verkligen inte..

Vill ni veta en rolig sak föresten? Jag har fått ont i halsen IGEN

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej gumman, Ja visst blev tatueringarna bra ;) jag blev jättenöjd faktiskt, små och ganska diskreta som jag ville ha dom :)

hoppas allt är bra gumman, du är så duktig :)<3 trodde aldrig du skulle bli barnflicka men du verkar klara det galant, med flera barn dessutom :P hehe inte det lättaste kan jag tänka mig.



I alla fall, det är kul att läsa om hur du har det.

Puss och kram på dig

2010-11-18 @ 22:28:04
URL: http://thomasmamma.blogg.se/
Postat av: systeryster

Men du! Om du slutar SLICKA på barnen kanske du klarar dig från lite baskelusker! :P

Saknar dig och längtar tills jag och pappa kommer....om vi nu kommer! Och jag hoppas för din skull att Anna får jobbet hos Andrews arbetskompis! :D Skulle nog bara bra för dig att ha Anna där igen!

Póg

2010-11-19 @ 08:55:54
URL: http://www.kattisojonas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0