torsdag..

DET ÄR TORSDAG! imorgon är det fredag, yesyesyes. imorgon är det fredag.
(jag är skadad, har kollat på the land before time varje dag den här veckan. Där finns det en dinousarie som säger "yesyesyeees" hela tiden...)
imorgon blir det jobb hela natten lång. Det roliga är att andrew och tara lägger barnen innan dom far, vilket innebär att jag inte har något att göra :P jag måste bara liksom hålla koll på dom.
Dom ska ut med cornelia (deras förra aupair) eftersom hon är här och hälsar på.
Nåväl jag har ju ändå inga planer imorgonkväll men ändå.

haha imorse sa andrew ba "oh i wish it was you and tara going out instead" :p Han var nog lite trött.
och guuud vad han retas för att jag är morgontrött :o Han tycker att jag ska "embrace a new morning." och så började han sjunga "It's a new day, it's a new dawn, it's a new life... for me" och tyckte att jag ska sjunga en truddelutt varje morgon. Hm, nej tack.
Ah han försökte få mig att sjunga igår också :o Gubbe! :p

åh se där, jag tittade precis ut och så  var det soooolsken, nu.. tittade jag ut och nu regnar det. Jag älskar irland <3


Jag hatar att sakna folk, föresten. Därför brukar jag faktiskt inte sakna särskilt mycket, någon alls.
Men det kanske är oundvikligt när man har varit borta i tre månader? Man saknar.
Jag går runt med en liten värkande klump i magen konstant.
Förstår ni att jag har varit här i tre månader? Tre månader är ju hur mycket som helst, jag förstår inte när det hann bli så mycket.
Det är november liksom, jag fattar ingenting.
jag har spenderat 3 månader här snart, det är typ.. 12 veckor? det är väl typ 90 dagar eller något.. jag vet inte och jag orkar inte räkna. Jag vet bara att det är massor.
Jag förstår bara inte när det hände liksom.

TRE MÅNADER OCH JAG HAR FORTFARANDE INTE VARIT UT PÅ PUBEN! vad fan är det här! xD
nåväl på lördag blir det det iallafall.. Tack och lov :P

flickorna sitter och tittar på peppa pig, och ibland hör jag dom ba "eeeeeppa pig!" dom missar alltid det där första P:et

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0