tisdag..

Livet är fullt upp för mig just nu. Usch så fullt upp det är.
Jag vaknade inte av väckarklockan imorse heller, det är INTE ok! jag ska fasn lägga mig klockan nio ikväll bara för att vara säker att jag tar mig upp imorgon. Jag tycker inte om när dom måste knacka på min dörr för att jag ska kliva upp.
Ska snart gå och hämta Dualtach från dagiset, jag hoppas jag får upp barnvagnen den här gången. Jag fick inte upp den imorse, och klockan var tio över när jag gav upp, slet på flickorna skor och bar Saorlaith och höll Erins hand. Tack och lov så skötte sig Dualtach och gick brevid mig.
När jag precis hade kommit hem så ringde Andrew,skrattade lite åt mig för jag hade tryckt på fel knapp!
JAG VAR TRÖTT, KEJ! haha.

Men än så länge har jag åtminstonde fått i alla frukost, gett flickorna ett bad, klätt på dom, dammsugat, hätt på tvättmaskinen, och skurat.. Jag har varit ganska produktiv med tanke på att klockan bara är halv tolv..

...jag saknar min karl, fan vad jag saknar honom. >_<

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0