tisdag..

Det är snö.. sjukt mycket snö nu.. okej, inte sjukt mycket. Men mycket jämfört med vad det var i fredags.
Och det är underbart.
När jag klev upp imorse så sa Tara direkt när jag kom ut ur mitt rum ba "karin.. du måste titta ut genom fönstret"
Jag tittar ut och får världens julkänsla i magen! Föresten. det är 24 dagar kvar innan julafton.
Hur känns det? Är ni förberedda? Inte jag, jag har knappt några julklappar klara... och vet ni vad? Jag måste åka in till dublin, men jag tänker inte begära att dom ska skjutsa mig till Enfield när vädret är såhär.
Dom vill ju inte precis köra mer än nödvändigt.

Jag undrar om taxibilarna kör ? Jag menar då kan jag ju ta tåget från enfield till stan.. det borde väl ändå vara mer säkert än att åka på vägarna? Det är dock sjukligt dyrt att ta tåget..

Äh jag är fast i jävla Longwood xD haha.

Erin gnussade precis  in sin högerhand i min hand, den är jätte kall, snuttan <3
Hon har hållit i en flaska vatten.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0