tisdag..

idag är jag själv med Dualtach också, mycket slappt om jag får säga det själv.
Tara tycker att jag borde gå och lägga mig dom där tre timmarna som han är på dagiset, men jag vet inte, jag måste duscha.
Det roliga är att förra veckan eller så så bad jag om en paus, inte högt, jag minns inte om jag skrev det på bloggen, att jag sklle gett rätt mycket för en veckas semester. Och det här var det jag fick, och det är minst lika bra, hörni.
Enbarns mamma skulle jag palla helt klart.
Men jag förstår egentligen inte, flickorna är inte jobbiga när jag har bara dom, dualtach är inte jobbig när jag harbara honom, men dom tre tillsammans! PHEEEW!
Det är inte jobbigt JOBBIGT utan det är utmattande.

Nåväl, jag fryser puppa av mig i det här huset som vanligt, och är förkyld så jag istter och hostar.
Jag har långkalsonger och tjocksockar på mig som gör att skorna är för små för mina stackars fötter..
but i love it! det är värme.

På nätterna ligger jag under två tjocka täcken och njuter om jag vaknar och svettas.

Snart ska jag ner på dagiset med unge herr Carroll, och sen blir det duschen för mig alltså. och sen sängen.. jag är sjukligt trött idag..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0