söndag...

Usch så fullt upp, ojoj.

Men det är faktiskt inte det jag vill prata om, det jag vill prata om hur NÖJD jag är över att inte ha värk i hela kroppen längre, och jag har bara lite rethosta kvar. MEN nu är det mensvärk istället. Haha! ska det aldrig ta slut på besvärligheter? :P
Nåväl, fan det är sånt man får ta.

Imorgon är det jobb igen, Dualtach börjar på sin nya förskola imorgon, den är precis nedanför vårat hus, vilket betyder att jag ska lämna och hämta honom varje dag. Känns... både spännande och lite halvt jobbigt. Eftersom det innebär att jag måste ändra min hela rutin.
Klockan nio måste jag ha fått på tjejerna ytterkläder och in i barnvagnen och Dualtach måste ha fått på sig kläderna, ut i kylan och trippa iväg till förskolan, lämna av honom. klockan tolv-halv ett, på med ytterkläderna på tjejerna och in i barnvagnen, ut i kylan och trippa iväg till förskolan, hämta upp honom och hem igen.
Mellan de tiderna ska jag städa.. och ge flickorna mat.
Sedan flickor i säng halv två och underhålla Dualtach..

Håll tummar att det går bra, folket! I need it!!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0