söndag...

Idag är en riktig söndag. Det händer ingenting. jag vaknade 12.30 och har inte gjort något sen dess.
Jag har insett att jag borde typ vaddera toalettsitsen för den är så kall att man nästan får urinvägsinfektion av att sätta sig på den när man ska kissa.

Jag suktar sjukligt mycket efter pizza, åh fy åh fy.. så gott med pizza.

Jag har egentligen inte mycket att säga om jag ska vara ärlig..
Jag och tara sitter för övrigt i vardagsrummet och jag sitter vid datorn, hon sitter vid sin iphone. Jag klarar inte av att sitta inne i mitt rum eftersom det är så sjukligt kallt. I vardagsrummet har vi en brasa så jag håller mig här inne idag tror jag..

Det är fortfarande snö här. Igår sa dom med fasa att det nog skulle stanna en vecka. Jag är road av det faktum även fast jag vet att det är för att dom inte har dubbdäck som vi har.. men ändå. När man är van med så mycket kallare och så mycket mer snö så är det lite roande.

Nej fy tusan.. jag har faktiskt inget mer att säga..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0