söndag...

Det blev inte mycket gjort den här helgen, men skönt som attans att inte göra något alls!
Egentligen, nu ljög jag. Jag åkte faktiskt in till dublin.. Jag köpte en underbart söt sak till min lilla systerdotter som fyller ett imorgon. Dock tro't eller ej så är det inte födelsedagspresent, den har en av dom andra mostrarna redan i sin ägo, jag hoppas att hon kommer ihåg den.

Nåväl, och jag har köpt på allvar tre skor sedan jag kom hit.. min packning kommer bestå av skor och presenter till folk? yepyep.

och jag bestämde mig för att köpa tops, jag har varit i behov av det några dar sådär.. när jag står där i kassan så tappar jag fullkomligt bort vad tops heter på engelska?!
men han i kassan förstod i varje fall vad jag menade.. thank god.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Anonym

'Jo då hon kommer ihåg den, levereras nästa helg...:)

2010-11-22 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0