måndag...

Jag åkte in till Dublin igår och i förrgår, riktigt trevlig kväll. Jag och Julia gick på teater. Jag fick se mannen som spelade Professor Snape DÖÖÖÖ! Jag gillar professor snape dock. Men vafan! coolt ju. Jag älskar den mannens röst av någon anledning.
Sedan gick vi på Eddies Rocket's. Världens mysigaste... restaurang. Typ 60-tals aktigt... jag vet inte. Skit mysigt.
Sen gick vi på en super mysig pub med en trubadur som tyckte jag var "lovely" och frågade fem tusen frågor åt mig. hahaha.
Och jag drack min första "pint of Guinness".. rätt så god faktiskt. Dock var jag mätt i magen innan jag drack den, så jag fick lite ont i magen..

tog iallafall bild på den:



Den är ju så svart att det ser ut som cola med lite skum on top!

aaanywaaaays. idag är det back to work. Känns sjukligt drygt, jag skulle vilja få en vecka ledigt, men det är det här som innebär att vara vuxen! just suck it up, honey..

Jag vaknade klockan tre inatt i panik, för jag drömde att jag kollade på klockan och den var elva, så jag vaknade och kollade på klockan, den var 03.21 (fråga mig inte varför ag kommer ihåg det) och jag typ: PHEEEEW! okej, jag kan somna om.
Klockan halv sju vaknade jag av att Erin skrek som en stucken gris, när hon väl slutade började Saorlaith..
iiingen sömn för Karin, nåväl. Smällar man får ta vafan.

Ikväll blir det läggdags så tidigt som det bara går faktiskt..

jag köpte ett par nya skor på penneys igår föresten, har inte tagit mig för att ta kort på dom än dock.. Så vi ser väl när ni får se dom..
Och på något vänster har jag inga pengar kvar.. jag förstår inte hur det hände.. Eller jag tror jag har runt 1 euro.. det är dyrt att gå på teater, åka buss fram och tillbaka och taxi.. uscha.
Ooooch nu nästan förväntar jag mig min mamma gnälla över att jag FORTFARANDE inte kan hantera pengar..
Well, ärligt talat. nej det kan jag inte, men jag jobbar på det.. Jag är mer medveten om pengar.. om dess värde.

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0