onsdag...

Jag sitter här, med en klump i magen. Jag längtar efter min familj.
Jag har bara en massa längtan i min kropp. Varför kan jag inte vara som dom där som aldrig längtar hem?
Men nejdå, jag längtar efter alla. Jag längtar inte efter sverige, sverige är inte mitt land, MEN, min familj bor där, både min biologiska och min självvalda familj. Så... sverige kanske är mitt land ändå?
Men allvarligt... jag gillar irland. bättre än sverige om jag ska vara ärlig.
Men jag kan ju inte gärna immigrera alla till irland..

nåväl, allt med Dualtach går bra. Han ger mig lite attityd lite då och då, men vafasn sånt får man väl ta antar jag.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Hasse! =D

Se bara till att inte bli hans toffel....! ^^

2010-11-03 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0