onsdag...

Jag har precis gett flickorna ett bad, dom hittade ett sånt där äckligt skaldjur som nyps i badkaret, så det var en match att få på Erin kläderna igen.. eftersom hon ville leka med den hela tiden..
Nåväl, jag har fått på dom kläderna och dom leker fortfarande med det där skaldjuret.

Saorlaith bajsade i badkaret igen, jag blir så arg på henne! jag gillar då inte riktigt bajs..

Jag pratade med mamma lite på fb igår, och insåg hur mycket jag saknar henne.. jag önskar bara att dom kunde skaffa webcam snart så jag får se och prata lite med henne.
Jag tycker det är rätt orättvist. Jag vill prata med min mamma!

Tara stod beredd med en kaffekopp till mig imorse i köket, jag var sjuuuukligt trött alltså. Det var så tungt att kliva upp. Jag låg och blinkade i typ en halvtimme utan att lyckas vakna ens lite.

nåväl...skriver mer sen.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0