onsdag...

Jag känner att jag har bra hand med barn, jag kan ta hand om barn, jag vet hur man ska göra, hur man ska trösta, hur man ska bete sig, men jag har funderat på en sak. När är man så självsäker att man själv vill skaffa barn?
Att man är så självsäker att man vill lägga en annans liv i ens händer, för alltid?
Det är fint att skaffa barn, men jag vet inte om jag kommer att VÅGA skaffa barn, inte inom typ 10 år i varje fall. Jag vet att jag kan ta hand om dom här barnen, men ta hand om ens eget barn, resten av dens liv?
Min fråga är bara, hur vågar man liksom?

Jag är fruktansvärt trött idag, Jag har halsat 4 koppar oboy (tack gode gud för Hans) och jag vet att om jag skulle lägga mig ner med huvudet på kudden så skulle jag somna på tio sekunder ungefär. om ens det. Galet trött, i tell you, galet trött.
När Dualtach väl hade somnat igår och jag la mig ner så.. jag kommer inte ens ihåg om jag hann blunda innan jag somnade.
Jag vaknade inte ens till när Andrew och Tara kom hem, men när jag vaknade imorse så var min dörr stängd iallafall. Haha hoppas dom inte försökte prata med mig!
Jag ska lägga mig direkt efter maten idag. Så får ni inte tag på mig så är det för att jag sover.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0