måndag...

Jag fick äntligen prata med mams lite ikväll <3 åh jag längtar så jag blir galen efter henne!
jag har inte fått höra hennes röst sedan min födelsedag, det är tungt eftersom jag har hört hennes röst så gott som varje dag i tjugo år.. Men jag fick ju faktiskt inte höra hennes röst idag..
MEN! dom ska skaffa webcam, äntligen! jag längtar ihjäl mig tror jag!
Då får jag äntligen prata lite med henne! eller dom, rättare sagt.
Jag saknar ju faktiskt micke också massor.

Första dagen med dualtach har faktiskt gått jätte bra, några gånger blev jag irriterad på honom men vafan..
När han ska vara innanför tröjan på en så blir det ganska irriterande efter ett tag. Menmen, han sken upp som en solstråle när han såg mig idag när jag skulle hämta honom. Det värmde rejält i hjärtat iallafall..

oj! påtal om värdfamiljen, jag tror jag har smittat Tara. Hon har blivit super sjuk.. lite dåligt samvete får man faktiskt haha.

äh fan jag är så jävla trött.. Jag skriver mer imorgon..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0