måndag...

jag har aldrig i hela mitt liv haft en så tung söndag.. det kändes så sjukligt jobbigt att jag skulle sova och när jg vaknade så skulle jag jobba..
Men det är smällar man får ta. Det är svårt att se det här som ett jobb faktiskt. Det är faktiskt rätt omöjligt.
Den enda delen är faktiskt.. städningen, fy så jobbig den är.

Erin har föresten börjat med något dumt att hon börjar storgråta så fort vi kommer till dagiset. Och hon vill lös från barnvagnen. Jag kan inte precis göra något åt det, jag kan inte vända och gå hem, jag kan inte släppa lös henne, jag kan inte göra något åt det.
Är det någon som har något tips? det behövs i varje fall..

Min plan för kvällen är att duscha och sen sova.. eller gå på affären, duscha och sen sova..
Jag vet inte riktigt.

Flickorna sover i varje fall. Vilket är skönt. Vi har börjat köra att när dom är trött så lägger vi dom.. Men jag kände att jag var tvungen att stryka kläder idag, så jag kunde inte ha dom springande runt mig så jag gav det ett försök och TJOPP så sover dom liksom. Jag blir så glad när det blir så..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0