måndag...

Idag fyller min systerdotter ett år. Inte ens hon kommer vara en bebis hela sitt liv ;o
Någonstans i min enfald ville jag att allt skulle stanna när jag for hit. Att Leah skulle stanna i växten och jag skulle inte missa något.
Men såklart det inte är så.
Det vet ju jag också, liksom. Men man får väl ha önskedrömmar.

Idag har varit en hel konstig dag för mig, tjejerna är fortfarande i Donegal med Andrew, så det är bara jag och Dualtach hemma. Jag tog ner Dualtach till dagiset själv, utan den klumpiga tvillingvagnen och det kändes så läskigt tomt när jag gick hem igen.
Dock väldigt väääldigt lättsamt.
Dom kommer hem imorgonkväll lät det som på Tara, så det blir tydligen bara vi två imorgon också.

Jag spenderade tre timmar alldeles själv mitt på dan. det kändes väldigt udda.. Det slutade med att jag började ta kort.. jag hatar självutlösare.. sprang fram och tillbaka fem tusen gånger för att få till:



men ah. Det blev väl någorlunda..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0