måndag...

Hur kommer det sig att jag tycker det är skönt att vara tillbaka med barnen, att jag tycker det är skönt att kliva upp på morgonen och släpa mig ner till dagiset med Dualtach? Vad har hänt med mig? :o
Visserligen lär det väl bara vara idag det är såhär, imorgon kommer det väl vara lika tungt som det brukar vara, jag släpar mig runt huset och städar i snigeltakt.

Jag började köpa julklappar ihelgen, jag har redan köpt fem stycken :D Jag älskar hur nöjd man blir över de små sakerna man åstadkommer.

Idag är det 46 dagar kvar till jul och jag är som ett litet barn, det närmar sig med stormsteg och ikväll tror jag rakt det blir jullåtar på min mp3.
Jag ska börja spela julmusik när jag städar och ojoj, dom kommer hata julen innan jag är färdig med dom!
Jag insåg precis till min besvikelse att fem julklappar av 26.. jag döööör! hahaha xD oh god..

nejnej, jag skriver mer imorgon..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0