lördag...

Idag har varit en dag då det bara är så fullt upp...
Tjejernas födelsedags kalas var idag, så dagen började halv elva då tara knackar på och frågar om tårtorna som andrew tyckte jag skulle ha i mitt rum så länge. Och då var det ju självklart kört för mig, jag kunde inte somna om.
Tara tyckte jag skulle lägga mig igen men äh.
Och huxflux tyckte hon att jag allt skulle jobba idag, utan att informera mig om det innan?! Visserligen hade jag ju självklart inga andra planer än att hjälpa till.
Men när andrew säger "hon är ju ledig idag" och tara säger "nej det är hon inte, hon jobbar idag"
så blir man faktiskt lite irriterad.. jag kan inte råför det, det är så jag funkar.

Nåväl, dagen påbörjades med en kopp kaffe och dusch, sen två-tre timmars städning. Sen började folket komma, phew.
Det har varit jätte trevligt, och öldrickande för att hålla igång xD haha!
jag har ätit vårrullar och kyckling som en guuuud.
Men ändå är jag hungrig nu? Jag skulle kunna döda för en pizza, men jag har inte fått min lön än. Nåväl, jag får överleva tills imorgon.. imorgon SKA jag ha en pizza, så äre bara.

Jag fick även veta att the craft fair är nästa helg, och jag hade tänkt spendera hela nästa helg i dublin..  nåväl. Sånt man får ta antar jag..
Så på lördagen åker jag och tara in själv, och andrew stannar hemma med barnen, på söndagen åker dom in och jag stannar hemma med barnen. Känner jag mina värdföräldrar rätt så lär jag få lägga barnen också.

än en gång fick jag pikar om att jag borde bli blond igen.. Eftersom min utväxt tydligen är så ljus så  borde jag ha en vacker blond nyans.
Nåväl.. Jag jobbar på det.. Vet inte om jag bara blir blond eller om jag faktiskt låter mitt hår växa ut. Vi ser väl. Troligtvis så är mitt hår egentligen råttfärgat..

Det snöade förresten inatt. När jag vaknade var det här det första jag fick se:



Jag blev en aning glad. Och ännu gladare när jag tittade ut lite senare och det snöar! stora snöflingor. Åh lyckan var total..

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: simone

vackert med snön :)

2010-12-03 @ 11:40:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0