lite uttråkad..

egentligen borde jag påbörja städningen, men nää jag orkar tusan inte. Jag tror jag måste fixa nå kaffe så jag piggar på mig lite.
Andrew ringde lite olägligt när jag var nere och hämtade Dualtach på dagiset, det var jätte lätt att prata med honom och hålla koll på lillgrabben också.

Jag saknar flickorna nu, usch. det är så  tomt utan dom på dagarna, dock självklart rätt skönt men nej usch jag föredrar att ha mina små gullungar här helt klart.

Jag har föresten faslig hemlängtan idag. Det är sex månader kvar innan jag åker hem, jag måste ta mig för och berätta det för tara och andrew också. Att jag åker hem i maj alltså.
Men jag vill inte riktigt, jag vill inte att dom ska skaffa en ny aupair.. Det är såklart oundvikligt. Men det gör ont i hjärtat att barnen inte ens kommer att komma ihåg mig någon månad efter jag farit.. om ens så länge, jag vet då inte hur minnet hos barn fungerar..
Jag vill inte fara, men samtidigt vill jag åka hem ju.
som jag sa tidigare, jag kommer alltid vara delad.

Anna letar familjer nu.. värdfamiljer, nära dublin. Det känns bra, väldigt bra, det känns som att om hon kommer hit så kommer allt bli så fasligt mycket lättare för mig.. ego, jag vet. Men det skulle vara bra för henne, hon vill ju komma tillbaka liksom. och jag vill att hon ska komma tillbaka, helst nu på en gång.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0