fredag...

det är äntligen fredag. Gud så jag har längtat efter fredag dom senaste dagarna.
Jag åker in till dublin ikväll och lär inte sitta något vid datorn fören på söndag.
Jag ska börja köpa julklappar i helgen ;) Oh! jag insåg precis att jag faktiskt har fem till att köpa julklappar till. Så..
haha the curse of having a huge family! jag har 21 personer i sverige att köpa julklappar till. och så fem här i irland. vilket (för er som suger värre än mig på matte) är 26 personer.
Men fan det blir roligt. Jag skulle ha börjat tidigare men jag har inte kommit mig för det bara..
Det värsta är att jag vill köpa något irländskt till alla i sverige och något svenskt till dom här i irland xD vadå ska jag på ikea och shoppa loss till dom eller?
nä det funkar ju faktiskt inte. och ååh tjejerna fyller ju år snart!

jag kommer vara fattig som en kyrkråtta när jag kommer hem xD hahah. dock är jag glad över att jag inte är som andrew som har dubbelt så många syskon som jag.. Det skulle inte vara charmigt.
Men dom verkar göra så att dom drar en lapp ur en hatt och köper för typ 100 euro eller något till bara den personen. :o och så får dom köpa till sina barn och sin respektive såklart. men ja.. :o
i våran familj har vi väl försökt med allt känns det som. Men det går inte att låta bli om man går på stan och ba "WOH! den skulle så passa..(låt oss säga) mamma" och så får man inte köpa den åt henne för att nej i år ska jag bara köpa julklapp till pappa.. o.O det är inge kul!! :o
då gnäller jag hellre över att jag har 26 personer att köpa julklappar till och har kul när jag väl tar mig för och gör det :o

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0