fredag...

det är fredag, igen. Fredagar känns alltid så lätta. Alla är på bra humör, det är slut på veckan, man får vara ledig i två dar. Allt känns bara så enkelt och lättsamt.
Ikväll blir det baka cupcakes som en tok. Eftersom vi inte kunde hitta sockerpasta i rosa eller röd karamellfärg. Så blir dom troligtvis lite annorlunda mot vad dom ska bli egentligen.
Nåväl, dom blir säkert söta ändå, det är ju jag som ska baka dom ;) hahaha.

Imorse blev det några bilder på Saorlaith, dock vet jag inte om dom blev suddiga eller inte. Hon är den enda som går att fotografera utan att hela bilden blir suddig. Hon sitter där med världens leende och säger "cheeeeeeese".
Är bilderna något att ha så lär jag väl lägga upp dom senare.

Ibland tror jag att jag är för smart för mitt eget bästa, jag har sprungit runt och letat efter Dualtach's skor hela dan igår och idag.. och vars hittar jag dom? Jo på elementet bakom gungstolen, och varför var dom där? För jag tänkte för mig själv i onsdags att "lägger jag dom här så är dom varma och mysiga och tjejerna hittar inte åt dom och vandrar iväg med dom". Men självklart glömmer jag bort det ja..
Nåväl, jag hittade dom och dom är på nu..

Erin står alltid fram vid tvn och det irriterar både mig, andrew och tara så vi håller på att bli tokiga.. och vi har möblerat om så fotöljen är närmast tvn. Den har som stått mot väggen tidigare men nu igår vred andrew på den så dom kan sitta där istället för att hänga på armstödet. Vilket betyder att alla tre ryms där..
Det verkar som att det hjälpte. Dock blir det krånligare för mig att städa, men det är det fan värt alltså. Det är obeskrivligt hur irriterande det är att gnälla på erin heeeeela dagarna.

Ah det som står på menyn idag är Fish 'n chips.. yuuumyum! 

Ah btw, andrew sätter alltid på en irisk barnkanal på mornarna.. Vilket innebär att jag ser det också.. och jag har nästan börjat fatta lite.. :o Anois betyder typ nu... fast det uttalas anish typ o.O hel wierd.. :P

nä tusan.. nu måste jag göra något vettigt..

ah vänta här nu, måste ju tipsa om filmerna jag såg igår, Easy A och Going the distance. Så roliga filmer! :P Going the distance var lite rolig just för att den passar så bra in, den handlar om två stycken som träffas i NY sex veckor innan hon ska tillbaka till San francisco typ.. och så bestämmer dom sig för att ha ett lång distansförhållande..
Easy A var om en tjej som låtsas förlora oskulden och huxflux är hon skolans slampa..
Dom var verkligen skitroliga :D det är verkligen få filmer jag skrattar rakt ut för, men dom här gav mig kramp i magen.


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0