fredag...

fattar ni nu vad jag menar med att man inte hinner greppa tag om veckorna? Det är redan fredag.. Jag fattar ingenting alls faktiskt.

här får ni svar på kommentarer eftersom blogg.se suger och man kan inte svara på kommentarerna:
och kattis, det är inte jag som slickar på dom, det är dom som slickar på mig.. Det är mycket frustrerande att vara sjuk tre gånger på tre månader, jag som är sjuk högst en gång per år annars..

..och fanny, dom var verkligen jättefina ^^ Allt är kalas med mig, det är självklart frustrerande ibland men oftast är det bara helt underbart. Barnflicka var inte precis något jag trodde om mig själv så ;) Och tre barn trodde jag VERKLIGEN inte om mig själv. Herrejesus. Jag saknar dig massor i varje fall, puss och kram!

Jag fick precis veta att Andrews arbetskompis har valt aupair, inte anna. Men det verkar som anna har fått ny kraft att hitta en värdfamilj, vilket värmer otroligt i mitt hjärta. Med tanke på att jag längtar efter att ha henne där så sjukligt. Och sen det faktum att hon nog försöker hitta en närmre dublin (närmre än Cork åtminstonde, man kunde ju inte hamna längre bort).

Ihelgen så blir det FF :3 hahaha. Andrew åker antagligen till Donegal med flickorna, och Tara åker till Galway med Dualtach. Jag blir heeelt själv. Jag tror jag ska åka in till stan och kolla på någon bio ikväll, sen åker jag hem tidigt imorgon eller något.. Känns drygt att måsta ta taxi men vafasn.
Fan vad jag ska äta pizza från Enzo's imorgon! mmm-m-mmm. Yes sir, pizza från enzo's kommer jag sakna som en toook när jag åker hem. Det är inte alls samma sak hemma.
Jag undrar om dom kommer fråga vars jag kommer ifrån då? Jag undrar vilket roligt land jag ska säga? Jag borde säga azerbaijan eller något.. sånt där hel konstigt... (mogen som jag är så gick precis tanken "racer bajjan" genom mitt huvud '-.- skämmes)

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: nans^^

dom pizzorna är underbart goa! i miss them and you! <3

2010-11-20 @ 05:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0