31/05-10

Så, nu har jag varit hemma snart 24 timmar, tänkte så ni håller sten koll på mig ;)
Jag har i vanlig ordning varit på skolan idag. Tommy ringde och frågade om jag ville gå ut och gå med honom, vilket jag gjorde. Fick skjuts hem till honom, sedan gick vi till gene fornby och gick svängen runt där, det är ganska härligt att gå ut och gå när man har bra sällskap.
Ber om ursäkt att jag inte är så överdrivet pratglad ;)

Halva min klass verkar sluta nu, en av dom ska börja jobba i juli så då far hon, en slutade idag och en annan hörde jag fundera på att sluta. Dessutom har en redan slutat, men hon slutade ett bra tag sedan. Så nu är vi nästan bara en handfull kvar.. Det gillas inte >_<



BTW! Den enda låten som går på min spotify just nu är:

"I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now..."

(Lady Antebellum - Need you now)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0