27/05-10

Jag gillar inte riktigt att bli väckt halv två på natten av att en väääldigt full kompis ringer och förvirrar mig rejält. Jag är väl ändå nog förvirrad när jag är nyvaken.
Dessutom så skulle jag ju kliva upp klockan sju och efter han hade lagt på luren så kunde jag inte somna om, kul va?
Sedan så vaknade jag innan väckarklockan också. Kalas! ;P

Min älskling är snart här <333 (och nej inte en person, så ni behöver inte bli förvirrade och tro att jag undanhållit något för er).

Det blir att fara till gammgubben ihelgen då, pappa fyller 50 snart så han ska ha middag på lördag. Kattis och Jonas åker på lördagen så jag hänger på då, och tar bussen hem på söndag eftersom dom fortsätter till dorotea på söndagen. Det suger att åka buss men.. Äsch det är väl sånt man får ta ;P

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0