24/05-10

Nuuu har jag kommit hem från stockholm. Har haft mycket roligt. haha.
jag skulle bara vilja veta hur många mil jag har gått den här helgen. Fan så mör jag är i benen.
Har dessutom skavsårsblåsor hela fötterna pga. att jag har babyfötter (dvs. jätte känsliga).

Kom hem kvart i åtta imorse, så jag klev upp klockan fyra för att sätta mig på en buss från sundsvall kvart över fem. Huga, jag kan ju säga att jag är relativt trött just nu.. Sitter på skolan så det blev ju direkt från bussen till skolan. Usch..

Jag sitter ju då som sagt på skolan och jag kan inte låta bli att fascineras över hur endel kan sitta och vräka ur hela sitt liv i ett klassrum?! där aaaalla hör. Jag förstår verkligen inte..
Jag menar, visst när jag är bland kompisar så är väl inte jag så överdrivet privat av mig, jag har ganska lätt för att prata. Men allvarligt, jag sitter inte i ett klassrum och berättar allt hemskt som jag varit med om?!
so come ooon!

nu har jag klagat klart för denna stund ;)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0