24/05-10

är det värt att fortsätta skriva? ni har ju slutat läsa allihop, är jag så tråkig? ;)

Jag sitter på skolan, som vanligt nu mera. Det är skönt att ha något att göra på dagarna.
Måste bara lära mig att prata med folk, vad är det för fel på mig egentligen? är så less, har jätte mycket att säga.. men det vägrar att komma ut ur käften på mig.. crap!

det har varit samma visa idag, folk som avslöjar alldeles för myket om sig själva för folk som egentligen är totala främlingar. Vi har gått med varandra i två veckor, TVÅ VECKOR! vi känner inte varandra alls.
Och jag har ju alltid varit en sån att när jag kommer till ett nytt ställe, där jag inte känner någon så tyr jag ju mig alltid till en eller två personer som jag gillar.

Haha, jag blir alltid lika paff när någon kommenterar mina armar. Och här på skolan har jag tagit mig an en låg profil, jag tänker inte berätta allt för alla. Och mina ärr, för mig är inte dom något som syns.. så när någon ser dom så blir det "....eeeh... ja...vad... tror du? o.O"..
Jag vet inte riktigt hur man ska reagera när man har bestämt sig för att ingen behöver veta något?
Nu har det visserligen blivit så överdrivet vanligt att göra såna där dumheter. Men ändå, jag vet att alla (åtminstonde jag) i grund och botten undrar vad som gör att någon skär sig, att någon gör något så drastiskt.
Men jag vet ju som inte hur andra reagerar.

äsch, nu har jag klagat färdigt..

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Pojen

Hej, Karin! Hm, skulle det vara kommatecken innan Karin, det är frågan, aja.



Jag bestämde mig för att läsa din blogg eller vad man säger, känns lite väl modernt att säga blogg, hehe.



Tråkigt att vi inte snackar så mycket nu för tiden, men sånt är livet, antar jag.



Jag tycker du skriver bra och intressant i alla fall. :)



I´m still right here. Tänkte så du vet. :P



Mvh. Poj

2010-05-25 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0