19/05-10

Jag är fruktansvärt kissnödig.. blir man kissnödig av kaffe? för jag har precis börjat dricka det och i samma veva har jag aldrig varit med om att jag har varit kissnödig mer.
är det en tillfällighet eller är det ett samband? Jag vet bara att jag inte gillar det.

Dessutom vet jag inte om det är för att jag är ovan med kaffe eller om det är för att jag börjar bli nervös över att fara ner till sthlm men jag vaknade fem ggr inatt. eller runt fem ggr iaf. Och varje gång vaknade jag i panik eftersom jag trodde att jag hade försovit mig. Det gillas verkligen inte. Och på det så hade jag jätte svårt att somna från första början.

Sitter som vanligt numera på skolan.. tjugo i sex är avgången ner till sundsvall.
Upptäckte en lite lustig sak, det gick en buss tjugofem över fem och en tjugo i sex... tjugofem över fem bussen kommer fram i sundsvall tjugo minuter EFTER den som går tjugo i sex. Slå den ni ;D
onödig information, jag vet. Men det är sånt ni får ta..

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0