18/05-10

Nej nu blir jag rakt deprimerad, är jag så totalt ointressant? :D
Igår var det exakt... en person som läste min blogg, och vet ni vad det värsta är? den stackars personen kan ha varit jag. Jag har en tendens att gå in på min egen blogg och kolla om något har hänt.
Jag måste börja bli lite mer intressant?!
Jag har så mycket roliga saker att berätta egentligen, men det är om en massa folk och jag är för snäll för det.. så jag får väl stå ut med att vara tråkig då :o

Imorgon åker jag och anna, jag tvättade som en galning igår, så nu har jag så gott som alla kläder rena. Till och med mina jeans, herre jesus. Jag som aldrig tvättar mina jeans (och innan ni tänker "men gud vad äcklig hon är" så ska ni veta att jag är inte äcklig, man ska faktiskt inte tvätta jeans!).
Så denna kväll kommer att bestå av packning för hela bunten.
Min kära storasyster gav mig lite kläder (tack kattis! du är värd guld! <3) igår, så nu har jag två par "shorts".. eller inte riktigt shorts, tre-kvarts byxor? jag vet inte riktigt vad man ska kalla dom. Men skön är dom iaf :p
Och så fick jag några tröjor, inte så många kläder som jag kan ha när vi far ner, men jag kan då ha dom i sommar:D

Men det är sånt man får ta ;)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0