17/05-10

Sitter för tillfället på skolan.. eller kallar man det skolan? Jag vet inte ens.. men det är ju trots allt en utbildning så jag antar att det är en skola.
Vi har en "bensträckare" just nu. Så jag tänkte passa på att skriva när jag har kommit över en dator som fungerar någorlunda.

På onsdag åker jag och anna ner till sundsvall! whoop! Och på torsdag morgon sätter vi oss på tåget ner till stockholm.
Vad är en tågbuss? är det en vanlig buss eller en buss på räls? I don't get it!
Vi ska iaf åka tågbuss ner till hudik och sedan från hudik åka tåg ner.
Sedan kommer vi hem på söndag. kanoners!
Jag hämtade ut tågbiljetterna idag. Det suger, jag upptäckte (eller anna upptäckte) att jag har satt anna på fönsterplatsen både upp och ner resan. Jag vill ju sitta vid fönstret åtminstonde ena resan! Crapo!
Nåväl, jag får flörta lite med personen-som-kollar-tågbiljetten-på-tåget..
Jag är fortfarande fascinerad över det faktum att ner resan är billigare än tillbaka resan även fast ner resan är första klass och tillbaka är andra klass.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0